Mars 29

Fallstudien är inlämnad. Nu väntar jag bara på att få veta som är i samma examinationsgrupp som mig så jag vet vart jag ska skicka den. Så nervös jag är! Jag vet ju redan nu att den inte kommer hålla hela vägen, men jag har iallafall gjort vad jag kan, just nu. Om man bara hade börjat i tid..

Har även idag blivit påmind om att det snart är min födelsedag. Usch, jag blir gammal och grå!
Men det betyder också att det är påskhelg snart och det innebär ledighet, på riktigt! Onsdag-måndag är det totalt pluggfritt och det ska bli så underbart! Det finns ingen som längtar som jag till sommaren. Då ska jag njuta och jobba på som bara den på käraste hemtjänsten :) Det kommer bli en toppensommar!

Men tillbaka till verkligheten, här sitter jag nu och väntar på plugget som ska fixas till onsdag. Så på onsdagkvällen kommer det bli dubbelt firande, kursslutet och födelsedagen. Då blev det lite mer positivt :)

Ja, det är alltså så man ska göra. Försök hitta något positivt i tillvaron, och fokusera på det. Ett tips från mig till dig ;) Genast blev jag på lite bättre humör :)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback