Mars 7

Det märks så väl när jag har fullt upp för då blir det minsann inte mycket uppdaterat här inte ;p

Vad har hänt denna vecka då?
Jo, det har ju förståss blivit en hel del jobb. Förra veckan var det ju mellan onsdag-söndag. I måndags blev det ju att träffa skrivgruppen och lite så då var jag ledig och ingen skola blev det heller. Sen så har det varit jobb de resterande dagarna av veckan. En lång kvällstur i tisdags, långa dagturer onsdag, torsdag och fredag. Igår blev det en kort tur på kvällen, och innan dess var jag inne i Norrköping med likasinnade folk för kandidatutbildning på Marieborgs folkhögskola. Var första gången jag var där och jag blev mycket imponerad. Väldigt fint där, och dagen i stort var väldigt givande. Så småningom kommer nog lite av detta att reflekteras i min blogg, men just nu finns inte så mycket tid över, och det kanske märks. Men snart borde det ju lätta lite så att jag kan få varva ner ordentligt.
Idag har det blitt en delad tur på jobbet, så det blev varken fotbollsträning eller gympa. Nu hoppas jag att nästa vecka blir bättre med motionsminuter så att jag inte halkar efter på Funbeat, har ju varit en rätt så hyfsad start på året annars med tanke på det.

Nu så sitter jag och filurar lite på mina planeringar inför lektionerna som ska hållas på praktiken.
Men imorgon ska jag iväg till Tryserum istället för att jobba på förskolan. Ska bli lite spännande.

Och så tänkte jag försöka hinna diska också innan jag ska gå och inhämta ett par timmars sömn innan den nya veckan börjar.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback