Mars 8

Internationella kvinnodagen idag. Så grattis till oss kvinnor, eller vad man nu ska säga.

Idag blev det jobb ute i Tryserum. Roligt förståss, men så trött i skallen jag är nu. Pluggandet går ju inte direkt som på räls om man säger så. Tror nog också att jag blivit lite plugg-slö efter att ha jobbat så mycket. Men jag gillar't ju så skarpt!

Snart är det också dags att se på Erik & Mackan också ;p

Kom att tänka på något som nämndes rätt så ofta i lördags. Vårt kalla Sverige har ju nu i fyra år varit ännu kallare (jag syftar inte på att vi haft en rejäl vinter i år, utan på vårt politiska styre). Men, jag hoppas och tror att Sverige i höst kommer få tillbaks vår värme. Som en klok människa myntat, vi har nu möjlighet att göra något åt denna kyla. Ta tillvara på den chansen, det dröjer fyra år tills vi får chansen igen.

Nu ska jag slutspurta med pluggandet innan jag ska sätta mig framför tv:n under en varm filt.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback