Maj 14

Började dagen med en sovmorgon. Egentligen var det inte planerat, men jag tror nog att det behövdes lite sömn. Sen blev det lite plugg på förmiddagen faktiskt. Naglarna har fått sig lite färg nu också. Men annars har det inte hänt mycket alls här idag.

Igår jobbade jag ju delad tur, och på kvällen när jag körde hem höll jag verkligen på att sätta hjärtat i halsen. Det var ju lite halvmörkt, men inte så farligt så behövde aldrig använda helljuset. Mellan Ringarum och Gusum i ett dike står en älg! När jag väl ser den är jag jämsides med den men som tur vad så sprang det åt andra hållet. Gud, det var riktigt nära det! Körde inte lika fort resten av vägen om man säger så.

Imorgon ska det jobbas ännu en delad tur :) Och för varje dag som går så kommer sommarlovet och sommarschemat allt närmare :) Det är skönt när man ser att det ljusnar i tunneln, även om det är ett tag kvar innan jag kommer dit.


Och fredagskvällen är inte riktigt spikad än, så jag går omkring och väntar en stund till :)


/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Janni

Läskigt med älgar det där... :(

Jag tror att vi längtar till sommar"lovet" lika mycket du o jag...snart så!

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback