Maj 15

Just nu känns det faktiskt som om våren är här :) Hoppas att vi slipper regn nu under resten av helgen.

Idag jobbas det delad tur igen. Har spenderat förmiddagen i Gusum. Nu på min rast hade jag tänkt ta mig en promenad ute i det fina vädret. Men det roliga folket här hemma stack fort som tusan iväg till stugan, och kom sedan på att de ville ha mat när de kom hem. Så jag har lagat makaronipudding som nu står i ugnen. Och som tack för detta kommer inte ens jag själv att hinna provsmaka eftersom jag snart ska åka till jobbet igen.
Så nu sitter jag faktiskt och är lite sur. Hade så gärna velat gått den där promenaden. Får kompensera upp detta imorgon istället på något vänster.

Ska jobba turen då jag både är i Ringarum och Gusum på kvällen. Den turen gillar jag bäst så jag hoppas och tror att jag kommer bli på bättre humör snart igen :)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback