Maj 2

Det är ju helt otroligt att det redan är maj! Det är bara sex veckor kvar tills jag har sommarlov! Som jag längtar.

Efter kvällspasset i Ringarum kom Helen & Andreas och skjutsade ut mig till Carro och gänget. Kom dit, åt min pizza och svirade om så var även jag på g :p

Var lite seg igår morse men jag tog och åt frukost och gick med mamma, pappa och Zonny till Folkets hus och lyssnade på väl valda ord och rolig underhållning, så jag ångrar inte att jag släpade mig dit ;) Både lillebror och jag vann en varsin blomma också, det ni :p
Sen blev det kvällsjobb igen, skogsrundan i Gusum. Såg en hel del rådjur, men som tur vad inte alltför nära bilen.

Idag har jag läst ut Öppet hav. Nu får jag inte läsa skönlitterära böcker förrän sommarlovet. Plugget måste göras först och främst.
I eftermiddags åkte jag upp till Varggatan med Stina och Barbro för att hälsa på Malin som idag fyller 40 år, GRATTIS! Blev alldeles för mycket smörgåstårta och tårta och gottigheter så tog mig en omväg hem. Som tur är så är det gympa ikväll också. Näst sista gången tyvärr.


Och så var denna helg nästan slut.
Nu väntas tre veckors praktik.


/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet, livsfarligt! har redan börjat spåna på en ny.. igen! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback