Maj 25

Först och främst så vill jag gratulera min käraste vän Caroline som idag blir en gammal gumma på 22 år :) Nu kan hon minsann inte kalla sig ung i mitt sällskap :) Dagen till ära så kommer här en bild, och jag har aldrig lyckats ta ett lika bra kort som detta på Shöleböle:




Annars idag har jag haft min sista praktikdag. Bjöd eleverna på glass och lärarna fick smaka på mina chokladmuffins.

Fick även ett fint handgjort kort av två elever i klassen, och ni bara måste få veta vad det stod:

TAck
  Lalla och
HEj
  X bra som ett kex
  Absolut bäst
  Number one
  Dösnygg
  Rolig
  All in klass 6H loves you.

"Tack för din tid här! Vi tycker om dig väldigt mycket! Hoppas dina studier går BRA! Ha en glad sommar. Och hejja dit fotbollslag."

Tänk att tre veckor går så fort! Jag trodde nog aldrig att jag skulle säga detta, men att tillbringa tre veckor under våren i en sexa har ändå varit rätt så kul.

För övrigt har jag skrurit mig på vänstertummen på något vasst papper, eller när jag kommer att tänka på saken så kanske det var när jag öppnade en av glasskartongerna. Det gör iallafall ont, men här sitter jag ändå och skriver. För just ikväll plågas jag med att skriva på min portfolio som ska lämnas in senast 23:55. Har drygt en sida kvar att skriva, så det är bara att skriva så det blör i fingrarna.
Jag har också hunnit med ett kyrkofullmäktigemöte så här på tisdagskvällen vilket innebar att jag missade fotbollsträningen, igen.

Nu är jag trött som bara den, men portfolion måste bli färdig så det är bäst av avsluta här och nu.
Hoppas att ni somnar gott till ljudet av regndroppar, mysigt.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback