November 2

Igår var jag ju iväg till Vika för att fika med Carro & Kim. Trevligt var det, och lite mycket av det goda kanske. Det är väl fördelen/nackdelen med knytis :p


(Carros hembakade bullar saknas på bilden).

Sen bussade jag till jobbet och träffade en gammal kompis från Vammar-tiden.
Helt sjukt vad tiden går, vad alla hinner med och en annan inte hinner med.
På jobbet var det strul hit och dit men det löser sig ju alltid och tur är väl det :) Var i Ringarum för en gångs skull så det var ju roligt. Och eftersom man brukar vara själv där så var det ju extra roligt att Malin & jag sällskapade hela kvällen lång :p

Idag blev det en sväng till skolan för introföreläsning.
Sen blev det en sväng på stan som resulterade i 3 par skor, me like :)
Mötte sen upp Tony för en promenad innan jag skulle åka hemåt.
Här hemma blev det visst film, senaste Beck-filmen Levande begravd. En av de få senaste Beck-filmerna som jag kan tänka mig att se en gång till.

Nu ska jag slänga mig i sängen, läsa det sista kapitlet i en skolbok så att jag kan fortsätta med två engelska artiklar imorgon.


Godnatt.
/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback