Oktober 26

Igår var det måndag och nästan hela dagen gick åt till den muntliga examinationen. Fick tillbaka ett paper från förra veckan där det stod G. Hade också fått veta att jag blev godkänd på en av de två kompletteringarna. Nu väntar jag spänt på den andra.
På kvällen blev det en promenad med Karro :)

Idag blev det en morgonpromenad med kameran :)
Kollade nyss mailen och fick veta att jag blev godkänd på den muntliga examinationen igår :) Ibland går det minsann fort, så skönt att det trillar in lite G såhär på slutspurten :)

Idag blir det plugg inför VFU-seminariet som är imorgon och tvärgruppsredovisningen på torsdag. Sen är denna kurs slut och en ny börjar på tisdag :)

Här är lite morgonbilder från min promenad på Banvallen:

























Nu ska det pluggas på för fullt så att jag kan se något avsnitt av House säsong 5, min senaste box :)


/Lalla.


Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga besked. Fina bilder!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback