September 11

I torsdags upptäckte jag nya vyer i världen. Var privatchaufför åt systeryster så blev först en vända till Finspång för att hämta henne (åkte rätt direkt, tack mamma för vägbeskrivningen!)
Sen in till stan för en tur till Media markt, City gross och Max. Sen till Medicinskt centrum för bandagebyte och rehab-träning (för Helen alltså).
Sen tillbaks till Finspång, återigen till Norrköping för en snabbvisit till systemet innan jag rattade till Ringarum för kvällsjobb. Blev dock en timmes övertid och nu har jag i verkligheten fått se riktigt mycket blod. Ingen dag är den andra lik på hemtjänsten.
På fredagen blev det ett morgonpass och det var ju tur det så att jag hann dokumentera och fixa allt jag inte hann med på torsdagskvällen. Efter jobbet blev det först en promenad i regnet med T och Vänner-tittande. Sen åkte jag iväg en sväng till Viken för att stå utanför Ica Fyren och försöka se söt ut och dela ut valmaterial. Hem igen för att byta om sen blev det middag hos T med föräldrar.
Upp tidigt imorse igen för att nu stå utanför Birgerssons och se söt ut och lyssna på debatten mellan Socialdemokraterna, Miljöpartiet och Nybyggarpartiet. Har även skrivit ett par rader om det på NT-bloggen.
Nu har jag försökt värma upp mig ordentligt efter två timmar ute i kylan och nu har det ätits. Ska nu fixa iordning mig och sen är det tjejkväll som gäller :)

Imorgon är det fotboll som gäller, 14:00 möter vi Bråvalla på Dalängen. Då jäklarimej är det revansch som gäller.



Trevlig helg!
/Lalla. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback