September 12

Jag förstår inte att helgerna kan gå så fort. Består veckan bara av söndagar och måndagar?

Lördagskvällen var riktigt trevlig. Först mat och kortspel hos Elin. Sen blev det Singstar hos Sanna med Malin. Sen blev det att skaka rumpa på Davidssons. Väldigt öde där men tack vare sällskapet så hade jag riktigt roligt. Och det var ju rätt så skönt att det inte var så trångt på dansgolvet :p

Idag var det match på Dalängen, och vi vann med 5-2. Vår bästaste Jojjo gjorde hela 4 mål :) Jag gjorde 1 mål via ribban :)

Idag har det också varit säsongspremiär för gympan i Gusums gympasal. Vilket jobbigt pass, men oj så roligt. Ska bli riktigt mysigt med lite träningsvärk imorgon ;)


Ska alldeles strax dra täcket över huvudet. Imorgon ska jag gå upp skapligt för att hinna ta mig en promenad runt tallarna om vädret tillåter för sedan ska hela dagen fyllas av pluggande.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback