September 15

Jag läste det där kapitlet i måndags kväll, duktigt av mig. Dock läste jag ingenting igår, men så hade jag också en 4 timmar lång föreläsning och jobb i arbetsgruppen. Föreläsningen handlade bland annat om ADHD och jag kände igen mig på en hel del punkter. Har så svårt att sitta still så länge, även fast föreläsningarna är intressanta. Jag skyller på sommaren och dessutom att det är mitt sista år i skolan! :p
När jag kom hem iallafall var det bara att börja med lite mat, som sedan mamma fortsatte med eftersom jag skulle byta om och åka på träning :)
Var inte speciellt roligt eftersom det är så blött, kallt och mörkt nu för tiden. Dock kändes det välddigt skönt när man kom hem :)

Idag ska det städas vidare lite nu på morgonen och sen blir det onsdagsmys :)


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback