September 23

Oj, vad jag är dålig på att uppdatera här.
Men tiden bara springer iväg, hinner ju knappt att sova om nätterna längre. Har försökt att vara duktig och uppdatera på min NT-blogg iallafall.

Det har hunnit hända en hel del dom senaste dagarna. Valet är över och det känns fortfarande ovisst om hur det kommer bli i framtiden. Men det rer sig nog så småningom.
Dock så är jag väldigt nyfiken!

Nu ska jag fortsätta att leka housewife och börja laga mat, kasslerfrestelse. Sen ska tvätten tas in och jag ska iväg på fotbollsträning och sedan är det plugget som väntar igen.
Men jag ska försöka skriva ner ett par rader lite oftare här iallafall så ni inte behöver vara så nyfikna ;p 


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback