September 27

Satsade på en sovmorgon imorse.
Gick upp för att låsa när brorsan gick till bussen.
Sen väcktes man av att telefonen ringde och de ville att jag skulle jobba på förskolan i Gusum.
Så det var bara att pallra sig upp och stressa (jag hatar att stressa på morgonen!) och iväg för att jobba 9-18. Stängning alltså. Så nervös man är för att man har glömt någonting. Men jag tror jag lyckades med det allra viktigaste iallafall, släckte och låste och inga barn var kvar :p
Jag har också fått veta någonting nytt idag. Om man ska dela ett äpple och jag råkar få lite äppelsaft i ögat så svir och kliar det i flera timmar, det blir också väldigt, väldigt rött. Men det är ju bra att veta att jag inte kan äta äpplen eller få dom i ögonen, just in case :p

Har hunnit med att plugga lite nu under kvällen och tittat på Ullared. Haha, det programmet är ju helt sjukt. Inte sjukt bra eller sjukt dåligt, bara sjukt!



Borde väl ta och försöka sova snart, men det är ju inte så lätt alla gånger tyvärr.
Jag är faktiskt avundssjuk på alla som somnar så fort dom lägger ner huvudet på kudden. Det kallar jag effektivitet! Synd att inte en annan är det bara :p


Godnatt med er iallafall.
/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback