September 30

Idag gick jag upp 4:50. Det var kallt och mörkt och ruggigt. Men jag kom upp och jag hann med bussen. Kom tidigt in till stan för att gå en liten vända och sen lite reda på Barn- och ungdomspsykiatrin för att ha ett studiebesök där. Väldigt intressant.
Sen bussade jag hem och hann med en snabb-lunch innan jag tog bussen till Viken. Ett besök på bibblan och sen en promenad till Vårdcentralen för utbildning och prov för medicindeligering på jobbet. Jag fick alla rätt på provet så nu är jag glad :D Har varit nervös för det där rätt så länge. Jag är ju ändå bara ett vårdbiträde :p

Nu pluggas det lite och snart ska det fixas med lite mat.
Sen är det möte i Viken igen.
Fart och fläkt :)

Här är bilder från Lallas & Kims promenad runt tallarna:

















Nu ska jag ta och göra lite nytta innan jag ska åka iväg igen.

Byebye folks.
/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback