Mars 7

Så fruktansvärt längesen jag bloggade och efter lite tjat från vissa så ska jag från och med börja blogga igen.
Bloggtorkan började ju då det var väldigt mycket i skolan och i samma veva som min förra dator gick sönder. Men nu sitter jag här med min Acer Aspire 7736ZG som jag tycker om väldigt mycket :)

Det har hänt så mycket sedan sist jag bloggade så jag vet inte vart jag ska börja. Därför börjar jag inte alls med det, utan fortsätter här och nu.

Idag blev det en löparrunda på förmiddagen. Riktigt jobbigt och sista biten blev det i motvind också, usch!
Sen kom Carro & Kim hit på lite te och skitsnack, väldans trevligt!

Nu ska jag alldeles strax ta och se på Ullared och skratta bort en timme av denna måndagskväll :p


/Lalla.


Kommentarer
Postat av: Bävern

Tjohoo. :D

2011-03-07 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback